Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 14 November 2011

kembali semula...

assalamualaikum kepada sesiapa yang membaca blog neh...

lama bebenor aku x masuk dalam blog aku neh...sejak kebelakangan neh aku bz n macam2 yang terjadi dalam family aku...tahun nih adalah tahun yang amat mencabar bg aku...mencabar tahap kesabaran aku...yer aku tahu Allah xkan menduga HambaNya lebih dari apa yang HambaNya mampu...tapi sesungguhnya aku x mampu nak menanggung seorang diri...

my lovely dad yang sebelom nih xpenah2 masuk spital dia masuk spital coz kaki dia lembut n sekali gus buatkan dia x boleh nak berjalan n mengimbangi dirinya sendiri...yang menjadi berat bg aku masa 2 mak n ayah masuk spital serentak...Ya Allah masa 2 hanya tuhan ja yang tahu apa yang aku rasa...2hb october aku n ayah hantar mak ke spital tuk check kaki dia..malangnya mak kena tahan n aku temani mak kat spital manakala ayah pulak masuk spital 3hb october..masa 2 aku terpaksa berulang alik dari hospital lama n hospital bahiyah...mak kat spital lama n ayah kat spital baru...hanya aku ja yang ada masa 2...sedih yang teramat sangat aku rasa...

kini alhamdulillah ayah n mak semakin pulih...cuma baru semalam mak ke spital lagi coz kaki dia sakit..nasib baik xda berita yang x baik kami dengar pasai kaki dia...terima kasih Ya Allah...

tukar semula ke cerita lain...

12hb November 2011..mak n ayah zaidi datang ke umah untuk berbincang pasai tarikh kami nak berlangsung nanti...akhirnya kata setuju dari kedua pihak majlis kawen kami nanti akan berlangsung pada 3 March 2012 (sebelah aku) dan 11 March 2012 (sebelah tunangku)..pejam celik lagi 3 bulan majlis kami nak berlangsung...takut, gementar, hepi suma dah bercampur baur...:)

aku doakan semoga majlis kami di berkati n keadaan ayah dan mak aku sihat...insyaallah...:)


mood : aku sekarang dah makin hepi ngan kehidupan aku..bersama yang tersayang buatkan hidup aku lebih bermakna dan lebih kuat tuk mengharungi liku2 yang mendatang...semoga aku menjadi isteri yang solehah buat bakal suamiku yang tersayang...sayang dia sangat2...(^_^)


No comments:

Post a Comment