Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 5 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

salam...erm lama sangat2 x update blog neh...sejak kebelakangan nih bz sangat...tetiba hari ni aku curi masa jap tuk meng 'updatekan' blog aku yang dah bersawang teruk...huhu...

erm  masuk ja tahun 2012 aku dah jadi nervous...mana x nya majlis aku dh nak dekat...kira pnya kira dah x sampai 2 bulan...waaa... bersediakah aku nak jadi isteri org neh??? erm tepuk dada tanya iman...hihi...pejam celik pajam celik sat ja masa berlalu...semua kenangan manis n pahit tahun 2011 akan tetap menjadi kenangan yang terindah dalam hidup aku..kini tahun baru aku nak hidup yang baru, nafas yang baru n dunia yang baru...aku xmau lagi nak ingat benda yang dah lepas coz aku dah mula bahagia ngan hidup aku sekarang...syukur Alhamdulillah...

persiapan tuk perkahwinan aku alhamdulillah dah hampir nak setel...ada la ckit2 lagi...x banyak sangat dh nak pikir...kad pon dah siap tunggu nak memanggil ja...dulu asyik tgk nama org ja kat atas kad 2...now nama sendiri...wow biar benar neh!!! apapun 2 la realitinya...parasaan x payah nak cakap...macam2 ada...hepi, takut, xcited, suma ada la...bila bercampur jadilah 'rojak 1 malaysia'...hehehehe.

minggu ni my fiance balik...rindu sangat kat dia..ingat nak g cari kain tuk buat baju akad nikah tuk dia nanti...pas 2 banyak lagi keja yang nek kena buat...sssooooo buzy now...kalau x keluar umah aku akan sapu cat...adoi benda yang paling aku x suka...but nak kawen pnya pasai kena la buat...kalau x sapa yang nak buat kan...

kalau nak cita bab kawen nih sampai esok pon x abis...apapun aku harap sangat semoga aku dan dia akan kekal hingga ke syurga...sesungguhnya dia adalah cinta terakhir buat aku...akan ku jaga hatinya seperti dia menjaga hatiku...terima kasih Ya Allah kerana kau anugerahkan dia untukku setelah kau patahkan semangatku dahulu...kini aku yakin setiap ujianMu ada hikmah yang memberi sejuta erti...:)

tuk some1 yang abis belajar tahun neh aku doakan dia success always...aku dah memaafkan dia n menghalalkan semuanya...hope dia mendapat yang lebih baik dari sebelom neh...:)

selamat tahun baru 2012
selamat menjalani hidup yang baru...:)
semoga hidup kita di rahmati Allah...

No comments:

Post a Comment