Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 11 March 2011

aku dah sampai kampung...:)

alhamdulillah...syukur yang x terhingga pabila aku pulang ibu yang aku sayang ada di rumah...hampir 3 minggu dia terlantar di hospital Sultanah Bahiyah akibat penyakitnya (kencing manis).. bahagia benar rasanya bila aku lihat dia sihat..terima  kasih Ya Allah..terima kasih kerana Kau masih mendengar segala doaku..seronok sgt2...x dapat nak ucap dengan kata2...

sekarang 9.27pm, aku tgh tunggu adikku beli 'CHAR KUETEOW'
lapar yang amat sgt...tghari tadi ja aku makan ngan kak fairuz..
yer la balik umah sapa yang nak masakan..
kaki mak pun still x pulih sepenuhnya lagi...

apapun aku harap kaki ibuku segera pulih seperti sedia kala..
impian ibuku sebelum tuttup mata ialah dia teringin nak menunaikan haji..
Ya Allah..
Kau tunaikanlah impian Ibuku yang aku cintai ini..
sihatkanlah kesihatan ibu & ayahku...
Kau limpahkan lah rahmat keatas mereka seperti mana mereka
melimpahkan kasih sayang mereka padaku dari aku kecil hingga dewasa...

amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment