Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 18 March 2011

seharian dalam keletihan...:)

erm jemari ku berblog lagi...:)
hai suma...selamat tghari...
org lain dok cbuk memasak kat dapur aku lak memasak kat cni...hek3...

cita tentang pagi kelmarin...
wah so sakit ma...kaki aku terkena kaca???
oh my god..darah boleh tahan banyak jugak la...
pening aku tgk darah..:) so apa lagi...
BOSS saya mungkin x mai keja hari ni sbb kaki saya kena kaca...tiktok2 aku msg dia..
alhamdulillah coz aku dapat boss yang understanding...: meceh yer boss cayang.. :P

so aku juz rehat jer kat umah...
best2...huhu...petang aku balik ke kampung...
dengan berbekalkan air kota milo duthlady aku berbuka...alhamdulillah :)
sampai jer kat umah ada kak net n mama..
kak net cbuk gorengkan aku ayam...nyum3...makan semeja dgn mama n k.net..
pas makan layan la fb jap..
dah 2 adik, daddy n MEK LIA sayang balik...:)
apa lagi riuh la umah aku ngan mek 2...hehe...
penat melayan dia aku tgk tv..cita 2 brothers...SO TOUCHING...:(
kasih tentang adik beradik (harimau) best2...
pas tgk cita 2 aku n k.net x leh tdo...dekat pkul 3 kitaorang x leh tdo...dok chit chat jer 2 org kami...
banyak topik yang nak sembang kan...huhu...
then aku layan la fb jap...pas 2 aku masuk tdo...pagi td aku bangun lambat...hahahaha...:O
ni la akibat kalau tdo lambat...apa nak jadi...
bangun ja nasi goreng dah ada atas meja...chef munirah masak...
kan btol aku sangka yang dia x p keja...haha :O (malas)
perut pon dah lapar bau nasi goreng dia...
bila makan MAK BAPAK punya lah PEDAS NAK MAMPOS!!
marah kat aku bab bangun lambat kot...
hahaha tapi sedap..:)
so sekarang aku baru sudah wat keja umah...SO TIRED MA...
tapi aku suka balik kg coz aku hepy d cni...:)

No comments:

Post a Comment