Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 15 November 2011

kini segalanya telah berubah :)

assalamualaikum w.i.t.h...:)

"kini segalanya telah berubah" hehehehe...alhamdulillah kini aku mampu n boleh delete suma kenangan sedih aku yang mana selama nih masih berbekas dalam lubuk hati nih..hari ni aku buang segala memori yang x patut aku ingat..bak kata omputih "let by gone be by gone" huhu...(tah betol ker x..HENTAM JER LAH)

aku hepi, aku hepi n aku hepi...alhamdulillah aku panjatkan lagi kepada-Mu Ya Allah coz beri aku peluang untuk merasa bahagia d samping  my "MR RIGHT"..hehehehe...semoga hubungan yang kami bina akan kekal hingga ke syurga..

*** kini cintaku, kasihku, hatiku adalah milikmu sepenuhnya..terima  kasih kerana bersabar..***

to kak shaza...
shu suka layan blog kak..bak kata org kalau jiwa kacaw layan jer blog kak 2..kompem hati ni jadi aman...erm x lama lagi dah nak bergelar isteri org...sukanyeeerrrr....shu lak excited...hehe...
semoga bahagia hingga ke anak cucu yer kak...kalau boleh sampai ke syurga...:)

No comments:

Post a Comment